Archiv pro měsíc: Září 2019

Zdravá a vyvážená strava režimy podle zemí: jak zahrnout své výhody v potravinách?

Bez ohledu na to, že nemáte pobývat v těchto zemích, můžete si vybrat aktivní ingredience z vaší kuchyně podívat se po své zdraví. Kulinářské společnosti země výrazně ovlivňuje zdraví jeho obyvatel. Z tohoto důvodu, v některých zemích jako je Itálie, Řecko nebo Japonsku mají dlouhou životnost pro svou populaci, 80 let a více. Kromě toho, tyto národy mají nejméně sazby typu 2 diabetik otázky a další nemoci spojené s nedostatečnou výživu, jako jsou problémy s hmotností, která je již epidemie v některých zemích, v závislosti na celém.

Zdraví a také fyzický problém přijít nejen od surovin využívaných v kuchyni každé oblasti, ale i další chování, jako je konzumace pomalu, spotřebovává malé množství, stejně jako několik dílů po celý den, nebo přicházejí s jídlem s zdravé a vyvážené nápoje, jako je čaj nebo bílé víno. Ale také-stejně jako možná to je nejvíce důležité-je ovlivněna pravda, že diety, které skutečně bylo prokázáno, že jako jeden z nejvíce zdravé, podle výzkumů, například v britském časopise The Lancet Global Health, se skládají z méně rafinované potraviny v jejich komponent. Zde jsou některé z nejzdravější dietní plány, podle výzkumu, a přesně to, jak můžete integrovat to, co se vám líbí z každé z nich do své nabídky.

To, co dělá různé těchto národů?

To pochází z kultury, maghrebu, jordánské, opěrka pro nohy, řecký, italská, provensálská (jižní Francie), stejně jako španělsky. Obsahuje spoustu celá zrna objevil v chlebu kromě zeleniny, ovoce a ryb, to vše okořeněné a také připravené s olivovým olejem, hlavní zdroj mononenasycených i polynenasycených tuků, které zvyšují hladinu dobrého cholesterolu. Je běžné, jít spolu s středomořské jídlo, s pár skleniček sklenku vína, skvělý přírodní antioxidant. Můžete přidat výhody středomořská jídla do svého jídelníčku, výběr pečivo bohaté na celá zrna a přidávání olivového oleje do svého jídla.

A stejně jako italové: musíte mít radost v každém soustu a jíst postupně se starat o váš trávicí systém. Nebo se může skládat z brambor, aby váš dietní režim, kořen podobný bramboru ještě s diuretiky obytných nebo komerčních nemovitostí, stejně jako posiluje obranu, které můžete použít v polévkách a také další jídla.

Latinská amerika je vyloučeno tím, že výzkum v odborném časopise The Lancet Global Health a wellness jako oblasti zdravé a vyvážené stravy, avšak je zachována v centru. Na jiné straně, organizace Spojených Národů Společnost pro Jídlo, stejně jako je Zemědělství (FAO) provedla výzkumnou studii s prací "Panorama A Bezpečnosti Potravin v latinské Americe a také v Karibiku" v roce 2016, ve kterém bylo žádáno, aby rozpoznat, co byly nejzávažnější problémy, kterým čelí kontinent v místě stravy, stejně jako wellness; v ní byl strach, že nejvýznamnější výzvou k mít zdravé dietní plán je ekonomické klima, a také není vaření společnosti.

Tento malý národ vyrobeny z prvky z orientální kuchyně, zejména kulinářské společnosti

Tento malý národ udělal ze složek, orientální kuchyně, zejména kuchyně kultura s jeho vlastní chutné vlastnosti. Navíc, v rámci potravinářského kontinentu je mezi nejvíce zdravé, stejně jako světlo, vzhledem k tomu, že to má spoustu čerstvé ryby, mořské řasy, houby, stejně jako rýže, která je hlavním zdrojem složitých sacharidů pro japonce.

Pokud chcete zahrnout výhody japonské dietní plán, aby váš výběr potravin, přesto, jak jste si v sacharidů z různých jiných zdrojů, doporučujeme mnohem více hnědé rýže. Přesto si můžete vzít aktivní ingredience, vaření společnost této země, jako alga marina, debugger, all-přírodní je plná minerálních látek a také vitamínů, které můžete využít do salátů nebo dát přes hnědou rýži to se sojovou omáčkou.

  • Doprovázet s hrnkem zeleného čaje, nápojů, anti-stárnutí a také kanalizace terapie. Dietní plán Čadu, Mali, stejně jako Sierra Leone je v počáteční 3 místa ve výsledku šetření Lancet Global Wellness, a také pochází ze Západní Afriky.
  • To je způsobeno tím, že jídlo z této oblasti je pokrm načteny s vlákniny a také omega-3 mastné kyseliny, které jsou objeveny v celá zrna, ryby a libové maso, stejně jako v arašídy využíváno afričané v mnoha rendlíky.

Přesně, jak jíst zdravě a vyváženě, když jdete do italské restaurace

Stejně jako je možné si vybrat zdravé a vyvážené recepty v čínské restauraci nebo v mexiku, stejně tak můžeme jíst zdravé a vyvážené, když jsme se jít do italské jídelní zařízení, vybírání, aby prep práci, a to i zdravější nebo lepší vysoké kvality mezi všechny možnosti dopisu. Jídla zdravější italské jídelní zařízení I když to bude jistě být vždy nejlepší konzumovat a také vařit v domě, v italské restauraci máme možnosti neustále, a když se podíváte na vysoce kvalitní komponenty spolu s metoda přípravy potravin a také vylepšení každé jídlo, které se doporučuje před zvolením alternativní zdravější chuť.

Mezi zdravější jídla, které si můžete koupit v italské jídelní zařízení se skládají z: tradiční italské menu je předkrm nebo předkrmů, které mohou být velmi různorodé, což je skvělou volbou, které zahrnují výběr jídel malý rozměr, jak může být mix olivy, konfitovanými rajčaty, artyčoky, šunka nebo hovězí tatarák. Tato volba je obvykle sestávat z zeleniny nebo ovoce mastnou rád olivy a stejně, nabízí vlákninu a také tuk nejvyšší kvality pro firmy. Další možnosti jsou známé focaccia, že kvůli zaměřena leštěné moučky nejsou navrhl, a bruschetta, že vzhledem k fantastické odrůdy, které mohou být nalezeny, jsou dobrou volbou při přenášení ovoce nebo zeleninu na váš balíček, stejně jako ryby nebo libové maso, jako jsou například tyto bruschetta na caprese nebo s šunkou, rukolou a asadillo červené papriky.

Občerstvení a také předkrmy

Saláty se zeleninou, četné plody, ořechy a také olivový olej nebo s burrata italské jsou navíc zdravé a vyvážené alternativy, stejně jako saciantes optimální začít jídlo, stejně jako tatarský biftek i carpaccio z různých aktivních složek.

Některé zdravé a vyvážené volby jsou lososový tatarák a také rajče, nebo libové hovězí carpaccio nebo vegetarián jako cuketa jako příklad. V rámci této skupiny hlavní kurzy patří výběr těstovin, které jsou nabízeny gratinované těstoviny nebo cannelloni, kromě rizota všech druhů. To vše jsou možnosti, které běžně patří doladit moučky a které mohou nebo nemusí obsahovat složky s tuky průměrný a také plná sodíku, jako, například, některé rafinované maso.

  • V důsledku toho, jeden z nejvíce vhodné je vybrat gratinování nebo rizoto s řadou zeleninu ve vaší dovnitř, že přidat vlákniny, živin, a proto mají nižší glykemický index.
  • Například: rizoto z červené řepy, lasagne s brokolicí, vlašskými ořechy, stejně jako ricotta nebo vegetarián několik.
  • Navíc v některých italské stravovací zařízení můžeme najít výjimky k základně základní hmoty nebo divoká rýže, jak to může být, to rizoto důležité s kale.

Těstoviny a pizzy

V italské restauraci nesmí chybět těstoviny a také pizza mezi hlavní nabídky v menu, a také, jak jsme populární, oba jsou přípravky, které jsou převážně rafinované mouky. Nicméně, můžete najít komplexní možnosti, které jsme měli neustále přednost, pokud hledáme zdravé a vyvážené jídlo, protože, na rozdíl od klasické bude mít navíc vlákniny, bílkovin a stopových prvků. Ale jinak, můžeme požádat o těstoviny al dente, a že stejné je přijít s zeleniny a libové bílkoviny v jak je to možné, ujistěte se, že vaše trávení je pomalejší, stejně jako váš glykemický index nižší.

Jako příklad můžeme vybrat pappardelle nebo jiné těstoviny s mořskými plody a rajčaty s omáčkou z dýně, mořský ďas, stejně jako král korýši nebo nadčasové bazalkovým pestem. S pizzou jsme navíc doporučují stejné, mají na jeho pokrytí nejlepší odrůdy zeleniny nebo ovoce, jak je to možné, které neobsahuje klobásy a integrovat, pokud je to možné nějaké libové bílkoviny pro více uspokojení a také lépe živiny, jejich příjem. Jako příklad, můžete se rozhodnout pro pizzu melanzana, nebo lilek, s lososem a také rukolou, s paprikou a také cibule nebo jiné zdravé a vyvážené možnosti.