Přesně, jak jíst zdravě a vyváženě, když jdete do italské restaurace

Stejně jako je možné si vybrat zdravé a vyvážené recepty v čínské restauraci nebo v mexiku, stejně tak můžeme jíst zdravé a vyvážené, když jsme se jít do italské jídelní zařízení, vybírání, aby prep práci, a to i zdravější nebo lepší vysoké kvality mezi všechny možnosti dopisu. Jídla zdravější italské jídelní zařízení I když to bude jistě být vždy nejlepší konzumovat a také vařit v domě, v italské restauraci máme možnosti neustále, a když se podíváte na vysoce kvalitní komponenty spolu s metoda přípravy potravin a také vylepšení každé jídlo, které se doporučuje před zvolením alternativní zdravější chuť.

Mezi zdravější jídla, které si můžete koupit v italské jídelní zařízení se skládají z: tradiční italské menu je předkrm nebo předkrmů, které mohou být velmi různorodé, což je skvělou volbou, které zahrnují výběr jídel malý rozměr, jak může být mix olivy, konfitovanými rajčaty, artyčoky, šunka nebo hovězí tatarák. Tato volba je obvykle sestávat z zeleniny nebo ovoce mastnou rád olivy a stejně, nabízí vlákninu a také tuk nejvyšší kvality pro firmy. Další možnosti jsou známé focaccia, že kvůli zaměřena leštěné moučky nejsou navrhl, a bruschetta, že vzhledem k fantastické odrůdy, které mohou být nalezeny, jsou dobrou volbou při přenášení ovoce nebo zeleninu na váš balíček, stejně jako ryby nebo libové maso, jako jsou například tyto bruschetta na caprese nebo s šunkou, rukolou a asadillo červené papriky.

Občerstvení a také předkrmy

Saláty se zeleninou, četné plody, ořechy a také olivový olej nebo s burrata italské jsou navíc zdravé a vyvážené alternativy, stejně jako saciantes optimální začít jídlo, stejně jako tatarský biftek i carpaccio z různých aktivních složek.

Některé zdravé a vyvážené volby jsou lososový tatarák a také rajče, nebo libové hovězí carpaccio nebo vegetarián jako cuketa jako příklad. V rámci této skupiny hlavní kurzy patří výběr těstovin, které jsou nabízeny gratinované těstoviny nebo cannelloni, kromě rizota všech druhů. To vše jsou možnosti, které běžně patří doladit moučky a které mohou nebo nemusí obsahovat složky s tuky průměrný a také plná sodíku, jako, například, některé rafinované maso.

  • V důsledku toho, jeden z nejvíce vhodné je vybrat gratinování nebo rizoto s řadou zeleninu ve vaší dovnitř, že přidat vlákniny, živin, a proto mají nižší glykemický index.
  • Například: rizoto z červené řepy, lasagne s brokolicí, vlašskými ořechy, stejně jako ricotta nebo vegetarián několik.
  • Navíc v některých italské stravovací zařízení můžeme najít výjimky k základně základní hmoty nebo divoká rýže, jak to může být, to rizoto důležité s kale.

Těstoviny a pizzy

V italské restauraci nesmí chybět těstoviny a také pizza mezi hlavní nabídky v menu, a také, jak jsme populární, oba jsou přípravky, které jsou převážně rafinované mouky. Nicméně, můžete najít komplexní možnosti, které jsme měli neustále přednost, pokud hledáme zdravé a vyvážené jídlo, protože, na rozdíl od klasické bude mít navíc vlákniny, bílkovin a stopových prvků. Ale jinak, můžeme požádat o těstoviny al dente, a že stejné je přijít s zeleniny a libové bílkoviny v jak je to možné, ujistěte se, že vaše trávení je pomalejší, stejně jako váš glykemický index nižší.

Jako příklad můžeme vybrat pappardelle nebo jiné těstoviny s mořskými plody a rajčaty s omáčkou z dýně, mořský ďas, stejně jako král korýši nebo nadčasové bazalkovým pestem. S pizzou jsme navíc doporučují stejné, mají na jeho pokrytí nejlepší odrůdy zeleniny nebo ovoce, jak je to možné, které neobsahuje klobásy a integrovat, pokud je to možné nějaké libové bílkoviny pro více uspokojení a také lépe živiny, jejich příjem. Jako příklad, můžete se rozhodnout pro pizzu melanzana, nebo lilek, s lososem a také rukolou, s paprikou a také cibule nebo jiné zdravé a vyvážené možnosti.