Zdravá a vyvážená strava režimy podle zemí: jak zahrnout své výhody v potravinách?

Bez ohledu na to, že nemáte pobývat v těchto zemích, můžete si vybrat aktivní ingredience z vaší kuchyně podívat se po své zdraví. Kulinářské společnosti země výrazně ovlivňuje zdraví jeho obyvatel. Z tohoto důvodu, v některých zemích jako je Itálie, Řecko nebo Japonsku mají dlouhou životnost pro svou populaci, 80 let a více. Kromě toho, tyto národy mají nejméně sazby typu 2 diabetik otázky a další nemoci spojené s nedostatečnou výživu, jako jsou problémy s hmotností, která je již epidemie v některých zemích, v závislosti na celém.

Zdraví a také fyzický problém přijít nejen od surovin využívaných v kuchyni každé oblasti, ale i další chování, jako je konzumace pomalu, spotřebovává malé množství, stejně jako několik dílů po celý den, nebo přicházejí s jídlem s zdravé a vyvážené nápoje, jako je čaj nebo bílé víno. Ale také-stejně jako možná to je nejvíce důležité-je ovlivněna pravda, že diety, které skutečně bylo prokázáno, že jako jeden z nejvíce zdravé, podle výzkumů, například v britském časopise The Lancet Global Health, se skládají z méně rafinované potraviny v jejich komponent. Zde jsou některé z nejzdravější dietní plány, podle výzkumu, a přesně to, jak můžete integrovat to, co se vám líbí z každé z nich do své nabídky.

To, co dělá různé těchto národů?

To pochází z kultury, maghrebu, jordánské, opěrka pro nohy, řecký, italská, provensálská (jižní Francie), stejně jako španělsky. Obsahuje spoustu celá zrna objevil v chlebu kromě zeleniny, ovoce a ryb, to vše okořeněné a také připravené s olivovým olejem, hlavní zdroj mononenasycených i polynenasycených tuků, které zvyšují hladinu dobrého cholesterolu. Je běžné, jít spolu s středomořské jídlo, s pár skleniček sklenku vína, skvělý přírodní antioxidant. Můžete přidat výhody středomořská jídla do svého jídelníčku, výběr pečivo bohaté na celá zrna a přidávání olivového oleje do svého jídla.

A stejně jako italové: musíte mít radost v každém soustu a jíst postupně se starat o váš trávicí systém. Nebo se může skládat z brambor, aby váš dietní režim, kořen podobný bramboru ještě s diuretiky obytných nebo komerčních nemovitostí, stejně jako posiluje obranu, které můžete použít v polévkách a také další jídla.

Latinská amerika je vyloučeno tím, že výzkum v odborném časopise The Lancet Global Health a wellness jako oblasti zdravé a vyvážené stravy, avšak je zachována v centru. Na jiné straně, organizace Spojených Národů Společnost pro Jídlo, stejně jako je Zemědělství (FAO) provedla výzkumnou studii s prací "Panorama A Bezpečnosti Potravin v latinské Americe a také v Karibiku" v roce 2016, ve kterém bylo žádáno, aby rozpoznat, co byly nejzávažnější problémy, kterým čelí kontinent v místě stravy, stejně jako wellness; v ní byl strach, že nejvýznamnější výzvou k mít zdravé dietní plán je ekonomické klima, a také není vaření společnosti.

Tento malý národ vyrobeny z prvky z orientální kuchyně, zejména kulinářské společnosti

Tento malý národ udělal ze složek, orientální kuchyně, zejména kuchyně kultura s jeho vlastní chutné vlastnosti. Navíc, v rámci potravinářského kontinentu je mezi nejvíce zdravé, stejně jako světlo, vzhledem k tomu, že to má spoustu čerstvé ryby, mořské řasy, houby, stejně jako rýže, která je hlavním zdrojem složitých sacharidů pro japonce.

Pokud chcete zahrnout výhody japonské dietní plán, aby váš výběr potravin, přesto, jak jste si v sacharidů z různých jiných zdrojů, doporučujeme mnohem více hnědé rýže. Přesto si můžete vzít aktivní ingredience, vaření společnost této země, jako alga marina, debugger, all-přírodní je plná minerálních látek a také vitamínů, které můžete využít do salátů nebo dát přes hnědou rýži to se sojovou omáčkou.

  • Doprovázet s hrnkem zeleného čaje, nápojů, anti-stárnutí a také kanalizace terapie. Dietní plán Čadu, Mali, stejně jako Sierra Leone je v počáteční 3 místa ve výsledku šetření Lancet Global Wellness, a také pochází ze Západní Afriky.
  • To je způsobeno tím, že jídlo z této oblasti je pokrm načteny s vlákniny a také omega-3 mastné kyseliny, které jsou objeveny v celá zrna, ryby a libové maso, stejně jako v arašídy využíváno afričané v mnoha rendlíky.